Failed to load steamui.dll. Що робити?

Failed to load steamui.dll. Що робити?

Failed to load steamui.dll. Что делать?

Помилка Failed to load steamui.dll може виникати при запуску клієнта Steam від Valve. Клієнт Steam виконує функції служби активації, завантаження через Інтернет, автоматичних оновлень і новин для ігор як самої Valve, так і сторонніх розробників за угодою з Valve. Більш того, якщо ви придбали через Steam гру, то для її запуску потрібно запустити однойменний клієнт, інакше нічого не вийде. Як вирішити зазначену проблему?

Чесно кажучи, сама я не стикався з тим, що б Steam не запускався і видавав помилку, але пару раз успішно зміг її побороти у інших користувачів.

Можливі рішення проблеми

  • Першим ділом потрібно перевстановити Steam. Для початку спробуйте просто перевстановити програму. Якщо не допомагає, тоді повністю видаляємо Steam: крім звичного видалення з допомогою панелі управління, не забуваємо видалити всі папки, так чи інакше пов’язані з додатком (Valve, Steam) і обов’язково очищаємо реєстру від застарілих ключів (можете скористатися утилітою CCleaner). Тільки після цього йдемо на офіційний сайт Steam, качаємо там додаток і встановлюємо його. У багатьох випадках цей спосіб допомагає.
  • Другий варіант запропонували вже самі користувачі. Зайдіть в папку Steam і видаліть всі файли, крім steam.exe, userdata і Steamapps, після цього запустіть додаток. Швидше за все, почнеться оновлення клієнта, дочекайтеся закінчення процедури.
  • Третій спосіб. Робити треба ось що: натисніть сполучення клавіш WIN+R, після чого з’явиться вікно «Виконати». Введіть в нього наступне словосполучення: steam://flushconfig і натисніть на клавішу Enter або кнопку ОК у вікні. Якщо буде потрібно дозвіл на запуск програми, натисніть ОК або «Дозволити». Тепер перезавантажте комп’ютер. Після перезавантаження не поспішайте запускати клієнт з робочого столу. Зайдіть в папку Steam (C:Program FilesSteam або C:Program Files (x86)Steam) і вже звідти запустіть клієнт з допомогою ярлика Steam.exe.
  • Ще один простий варіант: заходимо в папку Steam і видаляємо папку Cached.
  • Як варіант, можна спробувати видалити файл beta з директорії Steam/package/.
  • При запуску клієнта Steam вимкніть антивірус і брандмауер, дайте йому повністю оновитися. Якщо клієнт успішно запуститься, заново увімкніть брандмауер і антивірус.
  • Спосіб трохи складніше. Беремо ярлик Steam на робочому столі або створюємо новий. Потім натискаємо на нього правою кнопкою миші і вибираємо «Властивості». У вкладці «Ярлик» в полі «Властивості» дописуємо -clientbeta client_candidate. Виглядати це має приблизно ось як: «C:Program FilesSteamSteam.exe» -clientbeta client_candidate. Після цього натискаєте ОК і пробуєте увійти в Steam.

Зверніть увагу, що при деяких оновлення Steam дійсно може не запускатися, причому з наступним оновленням баг може бути вирішене.

Якщо у вас є своє рішення з даного питання, ви можете поділитися ним з нами з допомогою коментарів.

Back to Top